Cyfrowa Strategia Langer Od Pięciu Minut Cyfrowych Zegarów Do Zeitwerk

Podczas występu w Semper Opera House w Dreźnie kilku widzów bezczelnie odwróciło się od zegarka kieszonkowego i król był zły. Każdy, kto tego doświadczył, zrozumie, co czuje król, a najsłabsza część muzyki jest niepokojąco zakłócana przez dzwonienie telefonu. Aby powstrzymać to prześladowanie, Fryderyk August II króla Saksonii nakazał architektowi Gottfriedowi Semperowi zrobić zegar sceniczny dla nowej opery i poprosił, aby nowy zegar „różnił się od zwykłych zegarów analogowych”.
    W 1841 r. Zegarmistrz i zegarmistrz, John Cristian Ferritsi Gutkes, podjął się tego trudnego zadania. Największym wyzwaniem tego zadania jest zaprojektowanie zegara, który wyraźnie odczyta czas na wszystkich miejscach widowni, nawet w ciemności. Ponieważ zegar musi być zawieszony w przestrzeni o wysokości zaledwie dwóch metrów na przednim łuku, okrągła tarcza zegara nie jest możliwa. Z tego powodu Gut Case opracował wspaniały plan, mając nadzieję zaprojektować zegar z wyświetlaczem cyfrowym. Zegar ma dwa rolki odwracające o średnicy 1,6 metra, a czas jest wyświetlany w podwójnych oknach nad sceną. Godziny są wyświetlane cyframi rzymskimi po lewej stronie, a minuty cyframi arabskimi co 5 minut po prawej stronie.
Pięciominutowy prototyp zegara cyfrowego Opery Sempera
    1841 był także rokiem, w którym Ferdinando Adolf Lange powrócił z trasy po europejskim mieście zegarmistrzostwa precyzyjnego. W wieku 15 lat został uczniem zegarmistrza w Gut Case, a następnie wyjechał do Paryża, gdzie 4 lata później rozpoczął swoją podróż do Anglii i Szwajcarii. Pełen nowatorskich pomysłów Lange ponownie wrócił do warsztatu Gutkesa, a także miał duży wkład w projekt pięciominutowego zegara cyfrowego. Ten specjalny zegar cyfrowy nadal ma duży wpływ na inżynierów ruchu Lange. Po 1990 roku inżynierowie uporządkowali swoje myśli, najpierw tworząc kultowy duży kalendarz LANGE 1, odziedzicząc nazwę historycznego modelu, a następnie marka umieściła wyświetlanie czasu skoku słowa na mechanicznym zegarku i stworzyła LANGE ZEITWERK.

Model ilustruje działanie rolek w przeciwnym kierunku
    Ze względu na ograniczenie wielkości ruchu zegarka, inżynier postanowił ustawić cyfrowy wyświetlacz czasu w dwóch sąsiadujących oknach, aby uzyskać więcej miejsca na duże cyfrowe pokrętło. Niemiecki Silver Time Bridge stanowi ramy dla wyświetlania wszechczasów, a ich marzenie wreszcie się spełnia dzięki temu przełomowemu elementowi designu. Niespotykana amplituda wyświetlania może dokładnie raportować czas. Szyna minutowa koła znajduje się na najwyższym poziomie, a powyżej koła godzinnego trzy wskaźniki przesuwają się jednocześnie. Mechanizm nowego układu łożyskowego zapewnia zegarkowi energię potrzebną do obrócenia tarczy. Utrata stałej mocy, zamontowana między przekładnią lufy a kołem równoważącym, jest niezrównana w swojej prostocie i prostocie i działa jako rozrusznik zegarka.

Stałe zanikanie zasilania napędza obrót dysku cyfrowego
    LANGE ZEITWERK to nie tylko ważny kamień milowy przypisany mistrzowi zegarmistrza Lange, ale także prototyp wielu nagradzanych przykładów projektowych, w tym Grand Prix Fine Watches w Genewie.

LANGE ZEITWERK: Oblicza nowej ery